Translate

maandag 30 januari 2017

Intensief dagje kartonnage en smullen bij de groothandel


Kartonnage is een artikelgroep, die we in de winkel flink uitgebreid hebben. Het is enig om mooie quiltstoffen op een stevige doos of map te plakken en die kado te geven of lekker voor jezelf te houden..


Er werd vrijdag de hele dag druk gewerkt. geplakt, geknipt en gemeten. Heel intensief en heel gezellig.


Mooi he.)- met zo'n bijpassend inzetbakje..


Ik ben trots op de dames, ze hebben allemaal hun doosje af aan het einde van de dag..


Zondag ging ik naar de groothandel, daar was open dag. Ik heb nog erg getwijfeld of ik naar Kaffe Fasset en Brian zou gaan, maar ik heb hen al eerder bij lezingen in NL en Belgie gezien. Dan toch maar de keuze voor een workshop Instagram door Brigitte Heitland van Zen Chic, een ontwerpster voor Moda stoffen. Heel interessant wat je met instagram kunt doen en zien! Heb je nog geen account, download dan de gratis app en doe mee aan Instagram, erg leuk en veel bekende quilters laten mooie dingen zien via foto's. 


Deze mooie quilt kwam ik ook tegen, dan vind ik fellere kleurtjes ook weer zo leuk...zucht... ik zou bijna de winkel uitbreiden met ook dit soort stoffen.


Kijk nou die katjes in het midden... superleuke stof toch?


Huisjes zijn altijd goed. Simpel maar sterk en kleurig. Handig om je restjes in op te maken. De quilt is machinaal gequilt in een golfpatroon.


Een nieuwe serie pastelkleuren is binnen... de lente is in aantocht. Mooie stoffen met tekst, stipjes en kleine roosjes van Robert Kaufman.


En er is er maar 1 die dit weekend helemaal niet druk is geweest......Binky heeft zijn poefje en zo overziet hij alles, lekker met zijn rug tegen de verwarming. 
Fijne week allemaal!


1 opmerking:

  1. Prachtige dozen zijn er gemaakt.
    Ik ben zelf meer van de pastelkleuren, maar gelukkig vinden we niet allemaal hetzelfde mooi.
    Dan zou het maar een saaie boel worden.
    Fijne nieuwe week.
    Groetjes Marja
    🌷🌷🌷

    BeantwoordenVerwijderen