Translate

maandag 13 juni 2016

Geur en fleur en de Bluebirds


Mijn winkelhulp Gerrie is nu op vakantie (miss you......) en tussen het helpen van klanten door, zit ik in de winkel lekker te snijden en knippen voor de Austin Bluebird quilt


De grappigste blokken komen voorbij, kijk nou die rode pijlen...)-


Van zo'n stapel blokken die al klaar is kan ik echt genieten. Ik leg ze zus, ik leg ze zo en naai er weer een paar aan elkaar )-


Maar applicatiebloemen, die zijn toch mijn favoriet, zo met dat frisse groen en geel er bij...


Ik heb dit weekend weer veel gequilt aan de Austin Bluebird en Binky deed er even een dutje onder; mag best hoor.


Dit is ook een Bluebird; de Bluebird Lane Quilt van Birdblocks. Een hele leuke quilt om je restlapjes in op te maken.


Veel patchen en tussendoor appliceren, een fijne combinatie


De tuin is vol geur en fleur


We hebben prachtige rozen dit jaar met dat warme vochtige weer. 


Zomaar van de week verzonnen: 8x Fateight Packs stof. Handige pakketjes van 8 rolletjes stof in 1 kleursoort. Om te combineren bij je eigen project. Je vindt ze hier


En 2 mooie nieuwe tassen van Quiltmania binnen gekeregen,
Van Yoko Saito en Margaret Sampson George 


Nu ben ik al met 4 quilts tegelijk bezig, ja zonder hyper te worden. Het zit hem in de verschillende technieken. Het is telkens leuk om te switchen. Zie ik weer deze nieuwe Blok van de Maand Quilt. 
Welcome Home in Spring. Nee.... niet doen, laat dat maar over aan de andere quilters. Wel superleuke stoffen en ik heb een zwak voor huisjes..)-


De tuin verrast elke week met nieuwe bloemen, het is een komen en gaan van kleuren.


Ooo ja, we zijn ook druk aan het voorbereiden voor de Algemene Tentoonstelling van het Quiltersgilde 24 t/m 27 augustus in Breda. Daar staan we na mijn vakantie met de winkel en we geven er op donderdag een workshop. Je komt toch zeker ook even langs dan?

Fijne week!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten