Translate

zaterdag 1 juni 2013

Een nieuw begin met een tikje weemoed...

Met veel plezier hebben wij, Inge en Hanneke, samen het weblog Two Patch Ladies bijgehouden. Nu is de tijd gekomen dat we er voor kiezen om ieder met een eigen blog verder te gaan. Inge met een persoonlijk weblog en Hanneke met een weblog dat een dagboek vormt van de belevenissen in en om het quiltatelier Vlijtig Liesje. Jullie boffen want straks zijn er twee leuke blogs om te volgen! Een tikje weemoedig splitsen we, maar we blijven regelmatig bij elkaar komen voor onze koffie & klets. Het nieuwe blog van Hanneke heet VLIJTIG LIESJE en is te vinden via www.quiltateliervlijtigliesje.blogspot.com. Als je je aanmeldt als volger, doe je mee aan een verloting voor een setje stofjes. Inge zal binnenkort ook haar nieuwe blog bekend maken. Bedankt dat jullie de twopatchladies zo trouw volgden en graag tot ziens op dit nieuwe blog van Vlijtig Liesje.  
 
Liefs van Hanneke, ofwel....

 




 

15 opmerkingen:

  1. Hallo Hanneke,

    Natuurlijk ga ik jou en het wel en wee rondom het Atelier volgen. Veel plezier met bloggen!

    Inge Bakker

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb je al opgeslagen en ga je verder volgen, veel plezier met je blog.

    Groetjes van Ria ;0))

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Ria, je bent een trouwe bloglezer volgens mij. Leuk dat je mijn blog volgt!

      Verwijderen
  3. Natuurlijk volg ik je ook hier!
    Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou ook hier ga ik jullie verhalen volgen hoor, ik heb mij al als volger aangemeld!! Succes!

    Vrolijke groet
    Ingeborg van quiltswaen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Maar natuurlijk ga ik je ook hier volgen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heb me aangemeld en blijf je volgen.Leuk!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. geweldig hoor blijf je volgen ........succes!!! met bloggen

    BeantwoordenVerwijderen